tolong menolong klik mengklik

Followers

Saturday 3 December 2011

PenGhiBur HaTiE KaMiE (",)

~~lahirnye ke dunia~~
AMIRUL HAKIM

ASSALAMUALAIKUM..salam2 kembali..skg neyh na story pasai dak kcik nu haaa kt atas tu....see kan...cute kan....dat my nephew...skg umo die dh 4 buln 28 hari....p berat die ya ampun dh 7kg lebih....mak aihh..berat ye syg neyh *(matiler tgn patah)....sampai acik pon x larat na agkat hakim lame2....die membesar dpn mata aku,every one step  between me n him all about our story....senyum tawa die tu yg pengubat duka tu,.... ^_^ ...bile die senyum...hilang sume susah dlm aty neyh...haha~ ni haa die tersengih2..

 sonoknye die ketawa

#mule2 aku byk jugak merungut...asik2 kne jge die jew....da la nak STPM taon neyh.... bile blik je skolah aku kne jge die dr pkul 2 smpai pkul 3 stgh tggu smpai mak blik kje.....letih jgk x dek rest..lau dlu..bile blik skolah je..msti aku trus tdow...letih la katekn....p sejak lahir nye AMIRUL HAKIM aku da x leh tdow pas blik skolah...sbb kne jgew die..lau x sape na jge kn.....p kan de hikmah sume yg jdik neyh...jge hakim neyh kt situlah aku mule pndai  cmne nak jge budak2..layan kerenah die mengis..mndi kn die..bwk die berjalan lau die menagis....buat kn susu btol tok die..n aku penah basuh kn berak die..haha..lagi 1 yg aku x penah lupe die penah kencing aku mse kt sepital*(ase na cubit2 ja dia neyh).. =='..sian die...hakim sakit kuning nak dekat sebulan....aku la kadg2 yg bwk die ngn kak aku g sepital ambek drah..bile dgr die mengis sbb kne ambek darah aty aku tersentuh lagi2 aku tgk kak aku mengis..aty ibu kn mne x tersentuh tgk ank die mngis kesakitan.....aku nmpk air mate hakim klua..aku ase geram ngn nurse tuhhh..ase nk je marah..xtau ke budak tu sakit...emm p tukan kje nurse...aku x leh wat ape~ saba je lah...emmm....p skg die da sihat..gemok plak tuh....haha~pape pon hakim acik tetap syg kamu...kamu lah pengubat duke kami sekeluarga sayang~~~

No comments:

Post a Comment

dah baca kenela komen